Advertisement

מנסור עבאס וביבי - מה מסתיר מנסור עבאס? | הפודקאסט היומי : למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס.

מנסור עבאס וביבי - מה מסתיר מנסור עבאס? | הפודקאסט היומי : למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס.. מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician. הציבור הערבי־ישראלי נמצא בצומת דרכים, בין מגמת השתלבות למגמת התבדלות. מספר טלפון נייד ונייח, כתובת ומפה של עבאס מנסור מרחוב במגאר.

מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. גם השרופים שבליכודניקים יודעים שנתניהו עקץ את גנץ דקה אחרי שהבטיח לו בלי טריקים ובלי שטיקים. יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. היום רעמ מתכוננת להיות המפלגה הפוליטית הלוחמת. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

‫מהפוזיציה - הוא הא מי זה בא? יוסי כהן ראש הממשלה הבא ...
‫מהפוזיציה - הוא הא מי זה בא? יוסי כהן ראש הממשלה הבא ... from lookaside.fbsbx.com
בהמשך דבריו הסביר עבאס את כניסתו לקואליציה: Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. מספר טלפון נייד ונייח, כתובת ומפה של עבאס מנסור מרחוב במגאר. מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician. יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. בנט ולפיד רק זמניים, מאוד זמניים בתפקיד. The leader of the united arab list (ra'am). חכ סעיד אלחרומי מאיים שלא להצביע בעד הקמת הממשלה בשל העובדה שהוא אינו מרוצה מההסכמים הקואליציוניים • יור מפלגתו, מנסור עבאס העביר מסר כי יהיה בסדר, וכי שאר הסיעה תתמוך וההשבעה תוכל לעבור כסדרה.

מה כמו שביבי הפר(עלק)את ההסכם עם גנץ?

האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים. מספר טלפון נייד ונייח, כתובת ומפה של עבאס מנסור מרחוב במגאר. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. אמת מרגש מאוד וביבי עצוב. יור רעמ מנסור עבאס , צילום: מה כמו שביבי הפר(עלק)את ההסכם עם גנץ? שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. הציבור הערבי־ישראלי נמצא בצומת דרכים, בין מגמת השתלבות למגמת התבדלות. ההבטחות האזרחיות של מנסור עבאס לא יכלו למול האלימות המשתוללת • עכשיו הכדור בידיים של בנט. מנסור עבאס תומך בממשלה שקווי היסוד שלה מנוגדים לכל מה שהאמין בו במשך תקופה ארוכה. למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס.

נראה שאין הצעות חוק להן. מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician. כבר אתמול נשמעו במפלגה קולות שאומרים שצריך לעצור את השתפ המתקדם, אבל המילה האחרונה תהיה של היור. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. אמת מרגש מאוד וביבי עצוב.

‫מהפוזיציה - הוא הא מי זה בא? יוסי כהן ראש הממשלה הבא ...
‫מהפוזיציה - הוא הא מי זה בא? יוסי כהן ראש הממשלה הבא ... from lookaside.fbsbx.com
Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. מנסור עבאס תומך בממשלה שקווי היסוד שלה מנוגדים לכל מה שהאמין בו במשך תקופה ארוכה. נראה שאין הצעות חוק להן. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ.

אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ.

האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. נראה שאין הצעות חוק להן. היום רעמ מתכוננת להיות המפלגה הפוליטית הלוחמת. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: קבלו הוראות הגעה או אתרו עסקים בסמוך. הנגב עדיין נשאר בתוך מדינת ישראל. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. והם יפרו את ההסכם החתום עם עבאס? מה כמו שביבי הפר(עלק)את ההסכם עם גנץ? חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. The leader of the united arab list (ra'am).

יור רעמ מנסור עבאס , צילום: Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. The leader of the united arab list (ra'am). גם השרופים שבליכודניקים יודעים שנתניהו עקץ את גנץ דקה אחרי שהבטיח לו בלי טריקים ובלי שטיקים. קבלו הוראות הגעה או אתרו עסקים בסמוך.

רגע האמת • צפו: מה שכתבו ביבי ושרה נתניהו בפתקים שטמנו ...
רגע האמת • צפו: מה שכתבו ביבי ושרה נתניהו בפתקים שטמנו ... from ch10.co.il
מנסור עבאס תומך בממשלה שקווי היסוד שלה מנוגדים לכל מה שהאמין בו במשך תקופה ארוכה. בכפר המכבייה היה לפוליטיקאי היחיד שהקפיד לחתוך את הלובי, בדרכו פנימה והחוצה, העיקר לעבור דרך העיתונאים. יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. נראה שאין הצעות חוק להן. אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ. מה כמו שביבי הפר(עלק)את ההסכם עם גנץ? Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו.

חכ סעיד אלחרומי מאיים שלא להצביע בעד הקמת הממשלה בשל העובדה שהוא אינו מרוצה מההסכמים הקואליציוניים • יור מפלגתו, מנסור עבאס העביר מסר כי יהיה בסדר, וכי שאר הסיעה תתמוך וההשבעה תוכל לעבור כסדרה.

את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. חכ סעיד אלחרומי מאיים שלא להצביע בעד הקמת הממשלה בשל העובדה שהוא אינו מרוצה מההסכמים הקואליציוניים • יור מפלגתו, מנסור עבאס העביר מסר כי יהיה בסדר, וכי שאר הסיעה תתמוך וההשבעה תוכל לעבור כסדרה. מפלגתו של מנסור עבאס תקבל את ראשות ועדת הפנים וסגן שר במשרד ראש הממשלה | ההסכם כולל השקעות בביטחון, חינוך, רווחה ותחבורה לצד הכרה ביישובים בדואים בנגב. מנסור עבאס תומך בממשלה שקווי היסוד שלה מנוגדים לכל מה שהאמין בו במשך תקופה ארוכה. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. רעם החליטה לקדם את השיח האזרחי שמחבר בין כולנו. אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב.

מפלגתו של מנסור עבאס תקבל את ראשות ועדת הפנים וסגן שר במשרד ראש הממשלה | ההסכם כולל השקעות בביטחון, חינוך, רווחה ותחבורה לצד הכרה ביישובים בדואים בנגב מנסור עבאס. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

Posting Komentar

0 Komentar